JavaScript is not enabled!...Please enable javascript in your browser

جافا سكريبت غير ممكن! ... الرجاء تفعيل الجافا سكريبت في متصفحك.

recent
عاجل
الصفحة الرئيسية

بعد الطلاق والضرب فى العمرة البلوجر أحلام عادل: أنا اترديت وسامحت

 




كتب : حمدى صابر أحمد 




قالت البلوجر أحلام عادل عندي كلام وأسباب وفضفضة أقولها، بس اكتشفت إن مش كل العيون بتبقى جمبك ومعاك بجد، فيه عيون نفسها تشوفك مكسور وحزين لمجرد نزعة الشر.


وتابعت غلط كبير إني نزلت واتكلمت والغلط الأكبر إننا نبقى بني بشر زي بعض وشغالين وجع وإهانة وأحكام وكلام مش حقيقي، لمجرد إن معنديش قوة الكلام اللي لو كلنا عرفناه هتحضنيني قبل ما تفكري تكتبي كلمة توجعني.

أما عن طلاقها من زوجها مصمم الأزياء أحمد العجمي، قالت: «أنا رجعت من العمرة واترديت وسامحت، وماقدرتش لما حصل غلط أكبر، بعيدا عن إن كلنا بنغلط وإني محتاجة فترة أهدى وأفكر عشان أعرف أبدأ».

واختتمت أحلام عادل رسائلها موجهة عبارة قالت خلالها: «القلب بيحس بكل واحد بيحبه وبيتمناله الخير وبكل حد مش بيحبه ولا بيتمناله الخير ومن غير ما ينطق ولا كلمة، القلوب ما بينها مراسيل».

أما عن عفويتها الشديدة تحدثت عنها البلوجر الشهيرة، «أنا من قبل الجواز بصحى كل يوم أقول صباح الخير يا سما، وصباح الخير يا شقة، ويا حيطان، وطول منا لوحدي عايشة هناك مش مع الناس، أنا طول الوقت عايشة في عالم موازي مافيهوش أي حاجة وحشة، في مرة أحمد بيقولي أنتي بتضحكي مع نفسك بتعملي دماغ إيه قولتله دماغ فرحة ورحمة».

وكان خرج مصمم الأزياء أحمد العجمي، في بث مباشر عبر حسابه الرسمي على موقع «إنستجرام»، وطلب خلاله السماح من زوجته أحلام عادل، موضحا أن هناك بعض الخلافات التي وقعت بينهما بالفعل خلال رحلة العمرة، «ده ماكنش لازم يحصل خالص، لما رجعنا من العمرة صالحتها وكنا كويسين»، ليتابع بأنهما تعرضا للخلاف مرة أخرى، ما أدى إلى حدوث الطلاق.

بعد الطلاق والضرب فى العمرة البلوجر أحلام عادل: أنا اترديت وسامحت

El khabrelmasry sohag

تعليقات
    ليست هناك تعليقات
    إرسال تعليق
      الاسمبريد إلكترونيرسالة