JavaScript is not enabled!...Please enable javascript in your browser

جافا سكريبت غير ممكن! ... الرجاء تفعيل الجافا سكريبت في متصفحك.

recent
عاجل
الصفحة الرئيسية

سيد عبدالحفيظ مع السعدي... التجديد مع معلول أصبح قريب والزمالك تخصص ضربات جزاء

سيد عبدالحفيظ مع السعدي... التجديد مع معلول أصبح قريب والزمالك تخصص ضربات جزاء





الخبر المصري  : محمد عطالله


أستضاف الإعلامي الإماراتي يعقوب السعدي مدير الكرة بالنادي الأهلي سيد عبدالحفيظ وتحدث عن بعض الأمور الخاصه بخروج اللاعبين المنتهي عقودهم وأيضاً بخصوص تجديد التونسي علي معلول لاعب الفريق.


ويقدم اليكم "موقع الخبر المصري" التغطيه الخاصه باللقاء والتي جاء فيها الآتي:


تحدث سيد عبدالحفيظ عن تجديد علي معلول وقال خلاص تقريبا واقف على الإمضاء ، ومعلول أصبح يتم التعامل معه إنه لاعب مصري وليس مجرد مُحترف.


وبسؤالة عن السبب وراء خروج فتحي ورمضان وعبدالله والحارس شريف أكرامي قال : إحنا دخلنا في معمعة مباريات وتغيير مدير فني ، فـكان لابد من أخذ رأي المدير الفني لكن بسبب وجود مباراة النجم الساحلي و الهلال أيضاً وأي نتيجة سلبيه كانت هتكون سبب في خروجنا من البطولة فكيف نتحدث في الجوانب المالية في هذا الوقت وهو ما قد يؤدي إلي تشتت تركيز اللاعب وهذا ليس وقته


وأكمل حديثة وقال : لكن قمنا بأبلاغهم بتأجيل  المفاوضات وهذا تم مع كل لاعب من الأربعة علي إنفراد وفي الحالة دي اللاعب يقدّر دا تمام، مقدرش هو حر.


وتابع : أنا هكون سعيد جدا لما أسيب النادي لما أرسخ فكرة إن النادي الأهلي أهم حاجة مفيش لاعب يحس إنه أفضل من النادي، ممكن لاعب يتدلع عليك شوية دا تمام، لكن لاعيب يفرض عليك شروط ومتقدرش تنفذها ! تبقى كارثة!.. مينفعش يبقى عندك لاعب بياخد 10 مليون ولاعب بياخد مليون، لو اللاعيبة حلفتلك على مصحف إن دا مبيأثرش معاهم مستحيل أصدقهم.


وأشار : اللاعيب اللي عارف كويس قيمة النادي أهلا بيه، ومن الحاجات اللي قولتها وعاجباني "أنا هعاملك إنك نجم وهقدرك بشكل كويس وهتعامل بشكل أدبي ومعنوي كويس جداً لكن لو المفهوم دا دخل في دماغك لمدير الكرة في النادي الأهلي هيبقى كارثة.

 سيد عبدالحفيظ مع السعدي... التجديد مع معلول أصبح قريب والزمالك تخصص ضربات جزاء

alkhabralmasry7

تعليقات
    ليست هناك تعليقات
    إرسال تعليق
      الاسمبريد إلكترونيرسالة